Love is all you need - kapitel 5

Tidigare; 
Han torkade bort några tårar ifrån min kind och pussade mig på huvudet. 
''Niall?'' Sa jag och rös till
''What is it sweetie?'' 
''I'm not sure you feel the same but..I kind of like you..even if we just have been friends for a few days..and.'' Niall tog sin hand för din mun. 
''Irene, I really like you..and i feel the same..do you want to be my girlfriend?'' 
Mitt hjärta stannade för en stund och jag satt som fast frusen. 
''Yeah..i'd love to!'' Sa jag och vi möttes i en kyss som var helt underbar.  
------------------------------------------------------
 ''IRENE!'' Ropade alla i kör när jag och Niall steg innanför dörren i hotellrummet. 
''Vi har varit så oroliga!'' Sa Fia och jag kramade om henne och Ella. 
''Förlåt, det var bara så mycket å jag behövde bara komma där ifrån.'' 
''Vi förstår, vi är bara så glada att Niall hitta dig.'' Sa Ella och jag log. 
''Girls, please stop. Speak english..we can't understand what you are sayin.'' Sa Zayn och killarna nickade instämmande. 
''Sorry, we just sad that we are so happy that Niall found here'' Sa Ella och killarna nickade igen. 
''Sorry guys..''Sa jag och kollade ner på golvet. 
Niall närmade sig mig och tog sina fingrar under min haka och lyfte upp mitt huvud så att jag fick ögon kontakt med han. 
''Irene, don't be sad..i love you.'' 
Alla blickar vände sig mot oss och jag rodnade. 
''We are togheter'' Sa jag och alla började applodera! 
''I knew it, Niall couldn't stop talking about you..so finally!'' Sa Louis och Niall började rodna. 
Jag kollade på Niall och började skratta. ''Your so cute, do you know that?'' 
''Irene, can we go to my room? I need to talkt with you'' Sa Niall seriöst och jag nickade och följde med han ut. 

Niall's Perspektiv; 

Irene satte sig vid min säng och kollade på mig oroligt. Hon var så vacker, hela hon var helt perfekt. 
''So what is it?'' 
''Ehm..we gonna go to England in 3 days.'' 
Irene vände bort blicken och suckade. 
''Irene..'' Sa jag och satte mig bredvid henne. 
''It's just that..'' Irene avbröt sig själv och jag kramade om henne. 
''It's just what?'' 
''I'm gonna miss you, even if we just been togheter for almost 1 day..it's gonna be hard to be without my biggest love.'' 
''I know honey, i know! L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0